Wednesday, January 24, 2007

A diffent day in paradise, yet it's still the same shit here...

Οκ κάνω το δεύτερο μου ποστ σήμερα, woot woot. Σήμερα η μέρα άρχισε σαν όλες τις άλλες. Ξυπναω κατά τις δεκα, δεκα και μισή και πάω αμέσως στο PC να δω τι έκανε το e-mule όλο το βράδυ. Δεν έχω να πάω στην σχολή γιατί ευτυχώς η ΑΝΑΦΗ (Αριστεροί ΑΝεξάρτητοι Φοιτητές Ηλεκτρολόγοι λίγο κουλό όνομα αλλά τελος πάντων η πρόθεση μετράει) για μία ακόμα φορά κατατρόποσε την ΔΑΠ (no comments) σε μία συνέλευση και αποφασίστηκε "δημοκρατικά" ότι θα γίνει κατάληψη. Δηλαδή δημοκρατικά αποφάσισαν να κάνουν κάτι παράνομο, δηλαδή αν αποφασίζαν "δημοκρατικά" να επιτρέπονται οι βιασμοί που το πρόβλημα. Αλλά αυτά τα λέω παραέξω μιας και η κατάληψη με βολεύει εδώ που τα λέμε, ας χαθεί και η εξεταστική να μην έχω και το πρόβλημα ότι θα πρέπει να διαβάσω.
Τέσπα παρασύρθηκα. Αφού κοιτάξω πως το e-mule κατέβασε τελικά και άλλα κομμάτια από anime και ολοκρήρωσε και κάνα δυο downloads, το κλείνω για να έχω ταχύτητα και αρχίζω το κλασσικό μου προϊνό dota με feeders για γαρνήρισμα. Δυστυχώς απ' ότι φάνηκε το φαγητό μου δεν ήταν και τόσο καλό μιας και στα δύο match εγώ κατάντησα feeder αν και σε ένα απ' αυτά μου έφυγαν κάτι double kill ξεγυρισμένα που μπήκαν στο μάτι ενός καμένου αντίπαλου που μου την έλεγε κάθε φορά που με ψώφαγε. Πόσο μου την δίνουν κάτι τέτοιοι τύποι που επειδή παίζει να σε έχουν (και κάποιες φορές ούτε καν αυτό) αρχίζουν να σε δουλεύουν, να σε λένε noob και άλλα τέτοια σπαστικά.
Τέλος πάντων ξέφυγα πάλι. Όπως έλεγα το πρωί δεν άρχισε και πολύ ευχάριστα και έτσι βρέθηκα σε ένα ψιλοάσχημο mood να ψάχνω κάτι για να διασκεδάσω τον εαυτό μου...

Monkey Island 2, all time clasic... μπα βαριέμαι να παίζω σε 2d ένα adventure που ξέρω κάθε γρίφο... τώρα τουλάχιστον.

Κόμιξ στο νετ. Καλή ιδέα βάζω και διαβάζω σε ένα λινκ που βρήκα από το blog που με ενέπνευσε να αρχισω και σκάω στα γέλια. D&D rules!!! Φυσικά σε κάποια ώρα βαριέμαι όμως και πάλι μένω χωρίς ασχολία όμως. Οι γονείς μου έχουν γιρίσει εντομεταξύ από την δουλειά οπότε αφήνω το PC και κατευθύνομαι προς την κουζίνα για να ανταλάξω καμιά κουβέντα. Μιλάμε εκεί λίγο, ούτε που θυμάμαι για τι και μετά ξαναγυρίζω πίσω στο μηχάνημα.

Hi pc.
Για χαρά σου και σένα. Τι θα κάνουμε τώρα;
Ξέρω κι εγώ, βαριέμαι πρότυνε εσύ κάτι...
Χμμμμμ δεν ξέρω... τι λες για λίγο ψάξιμο στο νετ;
OK καλή ιδέα. Ας μπω λίγο αλουμινάτοι και λίγο wingless για να δω τι παίζει. Ποπο καιρό έχω να μπω, κοίτα καινούργια άρθρα και κακό.
Aaaa κοίτα εκεί, λέει να επικοινωνίσεις μαζί του για να του πεις αν σου άρεσε το blog του.
Πλάκα μου κάνεις; Το ΛΑΤΡΕΨΑ δεν μου άρεσε, αλλά που θα βρώ την διευθυνση του;
Μα καλά ρε γκαβάδι ολόκληρο email δεν το βλέπεις, έλεος δηλαδή.
Χεχε missed that spot :D . OK το έβαλα στο msn μου και είναι συνδεδεμένος, τι να κάνω τώρα.
Εεεεε δεν ξέρω, ίσως να ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΤΙ;;;;;;; Όλα εγώ πρέπει να τα σκέφτομαι;
Μπράβο einstein το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι τι να στείλω. Άσε ξέρω είναι και ο Αλέ μέσα θα μιλίσω με αυτόν. Τι έγινε ρε φίλε καιρό έχουμε να τα πούμε και τα λοιπά...
Οκ τελίωσε η συζήτηση με τον Αλέ τώρα τι;
Ακόμα μέσα είναι, στείλε και πες του απλά πως σου άρεσε το blog του.
Μα δεν τον ξέρω καν...
ΟΜG δηλαδή. Χαλάρωσε λιγάκι δεν είναι λες και θα του ζητήσεις δανικά, σταμάτα επιτέλους να κοτεύεις ακόμα και να ανασαίνεις...
Σκατά. Δίκιο έχεις πάλι το έκανα ε; Οκ δεν πειράζει ας του στείλω και αν με βρίσει με έβρισε, δεν θα είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος. Για τι κάνεις απλά σου στέλνω να σε συγχαρώ για το blog σου και δώσε...
Ουφ ρε συ αυτό ήταν εύκολο.
Δεν στο είπα ρε; Τέλος πάντων τώρα τι;
Φαί!!!!! Και μετά λίγο TV και θα γράψω και λίγο από το βιβλίο μου... Αλλά μετά; Κάτι θα βρώ μορέ ;)
...
...

Ουφ πέρασε πάλι η ώρα. Με πήρε ένας φίλος να κανονίσουμε να βγούμε. Οκ ποιοι θα είμαστε; Να ο ένας δεν μπορεί έχει αγώνα, ο άλλος έχει αγγλικά και ο άλλος έχει προπόνηση και θα έρθει πιο μετά οπότε; Δεν πειράζει ας βγούμε εμείς οι δύο για φιλοσοφική συζύτηση περι όλων των θεμάτων ( αν και χάνω μερικά καλά σήριαλ για να βγω σήμερα αλλά για τι είναι οι φίλοι ;Ρ ). Τι ώρα 8:30; ΟΚ cu then...
...
...
Πωωωωωωω ξεχάστηκα τι ώρα πήγε; Σκατά δεν προλαβαίνω ούτε ντους να κάνω οπότε μόνο λούσιμο, στέγνωμα για κάνα δεκάλεπτο σε dota AI με cheats για να φύγει γρήγορα και ξεκινάω. Τι ώρα πήγε φτου είναι ήδη 8:35 και τώρα ξεκινάω. Δεν πειράζει ας τον στήσω και εγώ μια φορά, μην έχει και το μονοπόλιο έτσι δεν είναι;;;;
Οκ έφτασα και με περίμενε. Ώρα 8:45. Μου το έχει κάνει αρκετές φορές και όμως όταν το έκανα εγώ κάτι μέσα μου με πείραξε, γιατί άραγε; Ίσως φταίει το μην κάνεις αυτο που δεν σου αρέσει να σου κάνουν ρητό ή κάτι τέτοια, αλλά τέλος πάντων τι γίνεται του λέω. Τίποτα μωρέ να θα έρθουν και δύο ακόμα άτομα και ο γιώργος που είχε προπόνηση τελικά θα έρθει αμέσως και όχι μετά, άρα την γαμάμε την φιλοσοφική συζήτηση, δεν σε πειράζει έτσι; Εμένα όχι ρε (πες και τίποτα αν μπορείς).
...
...
Οκ πέρασε και πάλι η ώρα και γυρίζουμε πίσω. Άλλη μία έξοδος στην οποία τα topics ήταν εντελώς random, από μουσική και ταινίες σε αζντέκους ή μήπως ήταν ίνκας; Τέλος πάντων γυρνάμε και βρίσκουμε έναν γνωστό ενός από την παρέα. Εγώ γιατί έπρεπε να υπομένω την ατελείωτη συζήτηση που κάνανε για PC ενώ οι άλλοι φύγανε; Μιλάμε για ΑΜD και sockets και ATI, NVIDIA, INTEL και εγώ δεν ξέρω τι άλλο άκουσα (δεν μπορώ να πω, ήταν αρκετά ενημεροτικό αλλά...). Τέλος πάντων το βασικό μάθημα που πήρα ήταν άλλο. Αυτος ο γνωστός του παιδιού ήταν λες και ήξερε τα ΠΑΝΤΑ για hardware. Μιλάμε για γνώσεις εξειδικευμένου για ΧΡΟΝΙΑ τεχνικού που έχει κάψει τα νιάτα του σε PCια. Και δεν ήταν ούτε έξι χρόνια μεγαλύτερος μου.... Εγώ τι ξέρω τόσο καλά;;;;;
ΟΚ ακούω μουσική και ξέρω λίγα γι' αυτήν, αλλά λίγα οπότε....
Ξέρω από PC, βασικά πίστευα μέχρι που γνώρισα αυτούς που πραγματικά ήξεραν άρα άλλο...
Βιβλία. Έχω διαβάσει πολλά fantasy. Πολλά; Φιλαράκο ούτε είκοσι σειρές δεν έχεις βγάλει...
Σκατά τι άλλο;
Dota είμαι καλός σε αυτό. Μπα κάτι ξέρω και μπορώ να νικάει πολλούς αλλά είναι και αρκετοί που με έχουν χαλαρά...
Στην σχολή... άσε ούτε να ασχοληθώ με αυτά...

Χμμμμμ τελικά σε τί είμαι καλός; Ίσως σε λίγο απ' όλα. Ίσως να γενήθηκα σε λάθος εποχή. Καταραμένη εξειδίκευση και καταμερισμός εργασίας, ίσως να έπρεπε να ζω τότε που πολυγραμοσύνη ισοδυναμούσε με εξυπνάδα...

Πέρασε τις δύο εεεεε;;;; Ίσως πάλι απρά πρέπει να κοιμηθώ και να τα ξεχάσω όλα αυτά. Ίσως και όχι αλλά ότι και από τα δύο να είναι το "σωστό", το πρώτο θα γίνει δυστυχώς οπότε....

No comments: